.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جذب سرمايه‌گذار محوري‌ترين دغدغه استانداران شمال

استاندار مازندران گفت: محوري‌ترين دغدغه استانداران شمالي جذب سرمايه و سرمايه‌گذاري است.

سيد علي اكبر طاهايي ظهر امروز در گردهمايي ارتقاي سلامت نظام اداري و مبارزه با فساد اداري در استان‌هاي شمالي اظهار داشت: بايد تلاش كنيم فشار اداري كه منجر به پرداخت رشوه در ادارات مي‌شوند كه پيامد آن دفع سرمايه‌گذار در استان‌هاي شمالي است را كاهش دهيم.
وي به وضعيت ساختار اداري كشور و حجيم شدن غيرمنطقي ساختار اداري اشاره كرد و افزود: بعد از تأكيدات امام و ارائه الگو در نظام اداري تحت عنوان جشنواره شهيد رجايي بايد رفتار شهيد رجايي به عنوان الگو در جامعه معرفي شود.
طاهايي با بيان اينكه نظامنامه اداري ما بر مبناي قرآن است، بيان داشت: در حوزه علوم انساني هنوز تحول اداري منطبق با اسلام ايجاد نشد.
استاندار مازندران ادامه داد: زماني كه رهبر معظم انقلاب با آسيب شناسي موضوع مبارزه با فساد اداري را در دستور كار قرار دادند موجب بازنگري در رفتار اداري شد.
وي با بيان اينكه موضوع مهم و محوري كشور در حال حاضر پرداخت يارانه‌ها است، بيان داشت: ميزان پرداخت يارانه‌ها بيشتر از بودجه عمراني كشور است.
نماينده عالي دولت در مازندران بيان داشت: بخشي از برنامه هدفمند كردن يارانه‌ها حفظ زيرساخت‌هاي نظام اداري است و بخشي ديگر مربوط به جلوگيري از فساد اداري است.
طاهايي با بيان اينكه عده‌اي شعار اجراي ساختار اصلاح اداري را فرار سرمايه‌گذار و سرمايه‌دار عنوان كردند، افزود: در صورتي كه اصلاح ساختار اداري به خوبي انجام شود از سرمايه‌دار و سرمايه‌گذار براي حفظ منافع كشور به خوبي مراقبت مي‌شود.
وي با بيان اينكه هنوز نظام اداري ما بيمار است، افزود: بايد منش و فرهنگ شهيد رجايي را در ساختار اداري كشور نهادينه شود.
طاهايي در پايان افزود: مبارزه با فساد اداري اگر درست انجام شود،‌ سرمايه‌گذاري در استان نهادينه مي‌شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.